Гарантія

На які товари надається гарантія?

Гарантія в нашому магазині надається на всі товари, крім кэшбоксов, ключниць і замків російського чи китайського виробництва. Гарантійний термін на продукцію українського й російського виробництва - 1 рік, на імпортну продукцію - 2 роки (Італія, Німеччина, Корея, Франція).

Документом для гарантійного обслуговування є виписаний в магазині гарантійний талон, в якому вказана дата продажу, модель та марка виробу, а також термін гарантії.

Під час придбання товару обов'язково перевірте його комплектність і відсутність дефектів. Для надання гарантійного обслуговування у Вас у наявності має бути гарантійний талон і сам виріб у повній комплектації.

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

За гарантійним обслуговуванням потрібно звернутися до менеджерів нашого інтернет-магазину. Менеджер повідомить вам контактні дані експерта, який буде займатися гарантійним обслуговуванням Вашого виробу. Контактні дані експерта з гарантійного обслуговуванню можна подивитися на гарантійному талоні, в якому вказаний телефон майстра, а також телефони нашого магазину.

Я можу обміняти або повернути товар?

Товар можна обміняти або повернути протягом 14 календарних днів, за умови якщо товар не втратив товарний вигляд, збережена вся комплектація і він може бути придатним для подальшого використання.
Для того щоб повернути товар, потрібно надати у магазині чек, який виписаний при продажу.

Де і як можна зробити обмін або повернення?

Для того що б обміняти товар, потрібно попередньо зателефонувати менеджеру нашого інтернет-магазину, і обумовити який конкретно товар потрібно обміняти або повернути. Зробити це можна в пункті видачі інтернет-магазину або на складі (якщо у магазині даного товару немає).
Обміняти або повернути куплений у нас товар можна: з понеділка по суботу з 10:00 до 18:00 у пункті видачі нашого інтернет-магазину, з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 17:00 на нашому складі (якщо у магазині немає потрібного товару).

Сервісний центр, де можна відремонтувати мій товар в гарантійний період?

Ремонт товару проводиться експертами, які обслуговують наш магазин. Процес може відбуватися на території клієнта (якщо сейф вмонтований в стіну або закріплений у стіну і підлогу) або клієнт може привезти сейф для ремонту, за адресою, який вкаже менеджер. Терміни ремонту залежать від того, наскільки серйозний дефект сейфу. Про час, необхідний для лагодження, клієнту повідомляє наш майстер, після огляду виробу.

У яких випадках гарантія не надається?

Гарантія не надається у разі, якщо закінчився гарантійний термін виробу або поломка сталася не з вини заводу-виробника з-за неправильної експлуатації виробу клієнтом.