Атомна бомба та всі чорти пекла проти сейфів! Креатив у сфері вінтажної реклами сейфів.

Реклама — це інформація, яку поширюють з метою залучення покупців. У тому числі й покупців сейфів. Зрозуміло, як тільки почалося промислове виробництво сейфів на початку 19 століття, фабриканти перейнялися рекламою своєї продукції.

Ми вже неодноразово описували цікаві історії від виробників сейфів, усе задля того, щоб привернути до себе увагу. Наприклад, для реклами та демонстрації надійності своїх виробів влаштовувалися публічні видовища: спалювання сейфів на міських площах, спроби злому продукції конкурентів і т. д. але, на жаль, деякі з подібних демонстрацій призводили до людських жертв

Хочемо показати ще кілька цікавих прикладів вінтажної реклами сейфів.

Реклама сейфов Herring

Ось реклама американських сейфів Herring 1875 року. Як бачите, тут особливо не заморочувалися вигадуючи цікавий сюжет, а попросту показані зламувачі, що складають у мішок цінності з сейфа торгової марки «не-Herring», поруч же знаходяться спантеличені ведмежатники, у яких явно не виходить зламати сейф «Herring».

Реклама сейфов Buttler

Наступна реклама вогнезламостійких сейфів компанії Buttler, на противагу попередній, відрізняється досить оригінальним сюжетом. Кілька чортів у пеклі безрезультатно намагаються зламати сейф зазначеної компанії, у той час як на задньому плані показані вже зламані та спустошені сейфи.

І хоча ці приклади відрізняються один від одного, їх безумовно об'єднує загальна ідея наочної демонстрації складності злому рекламованої продукції.

Реклама фірми Mosler

Далі ми знайомимося з рекламою сейфів компанії "Mosler safes" 1956 року: фото сплячого чоловіка на офісному дивані.

Післяобідній сон, ймовірно корисний для здоров'я ділової людини. Але чи подбав він при цьому про збереження своїх документів?

Реклама офисных сейфовДалі йде текст, що описує реальні ризики, пов'язані з втратою ділової документації, та наводиться статистика, що 43% фірм не можуть відновити свою документацію після пожежі та закриваються. При тому, що документи у них зберігалися у сейфах. Ось тільки не пройшли сертифікацію на певний клас вогнестійкості... Але ж можна було прокинутися та оцінити наявні ризики! Після чого зателефонувати найближчому дилеру або відправити поштою купон на отримання каталогу продукції та нову брошуру: «що потрібно знати про офісні сейфи».

Компания Mosler

З цією ж компанією Mosler пов'язана інша, вельми суперечлива в етичному плані історія реклами на руїнах розбомбленої Хіросіми.

Менш ніж через рік після атомного бомбардування японських міст, президент американської сейфової компанії Mosler Safe Co заявив — наша продукція здатна протистояти чому завгодно, навіть атомній бомбі. У пресрелізі компанії рекламники посилалися на свідчення безіменного лейтенанта армії США, який оглядав руйнування після бомбардування Хіросіми:

Під час огляду руїн міста, в одному з трьох уцілілих будівель нами були виявлені чотири великих банківських сховища, створених компанією Mosler Safe Co. (Гамільтон, США). За винятком незначних пошкоджень вогнем та іржі зовні, всередині сховищ все було у цілості й схоронності. Далі, через кімнату, знаходилися два сейфи вже японського виробництва Takeucho Co. (Токіо). Вони були повністю знищені вибухом – двері знесло з петель, стінки розчавлені. Для мене це стало наочною демонстрацією переваги американського виробництва. Немає більш жорсткого тесту, ніж атомна бомба.

Банк Тейкоку був заснований у 1925 році та на момент вибуху о 8:15 ранку 6 серпня 1945 року там знаходилося 12 співробітників і 6 охоронців. Усі вони загинули. Вцілів лише фасад будівлі та підвал банківського сховища.

Разрушенное здание банка Тейкоку после атомной бомбардировки Хиросимы
Зруйнована будівля банка Тейкоку
після атомного бомбардування Хіросіми

Отримавши повідомлення від лейтенанта, компанія "Mosler Safe Co" спорядила до Японії спеціальну комісію для огляду та обстеження своєї продукції. Тут на місці фахівці переконалися, що банківські сховища, споруджені їх компанією, залишилися практично не зруйновані та зберегли можливість експлуатації після бомбардування

Реклама сейфов Mosler с фото разрушенного здания банка
Реклама сейфів Mosler з фото
зруйнованої будівлі банку

Через рік, у 1946 році цей факт був успішно використаний для реклами продукції компанії. 13 липня 1946 року галузеве видання «American Banker» одним з перших опублікувало історію вцілілих при бомбардуванні банківських сховищ. У світі розгорталися перегони озброєнь і Холодна війна. Американці навсправжки були стурбовані проєктами Радянського Союзу з розробки атомної бомби і можливого бомбардування Штатів. У цей час фахівці компанії вельми активно використовували фото вцілілих сейфів на тлі зруйнованого міста у своїй рекламі. Головне гасло було "якщо гроші зберігаються у мослеровському сейфі, їм не страшна навіть атомна бомба».

Через 5 років після бомбардування будівлю банку Тейкоку було відновлено. 22 травня 1950 Мослер отримав лист від нового директора банку – оду міцності та незламності продукції компанії. Цей лист також було максимально використано у піар-акціях компанії. Така реклама справила належне враження на уряд США, й компанія була забезпечена замовленнями протягом всієї холодної війни. Ось лише деякі з реалізованих проєктів: п'ятитонний сейф для зберігання Декларації незалежності, Конституції та Білля про права у Національному архіві, бункер Конгресу США у готелі Грінбрір (Західна Вірджинія) з двадцяти п'ятитонними дверима і багато інших.

Двери в бункер в отеле Гринбрир. Фото 1965 года
Робочі позують на тлі дверей для
секретного бункера Конгресу США, 1960 рік.
Товщина дверей 49,5 см, Вага – 24 тонни

Зауважимо, що компанія, заснована у 1867 році, що так успішно побудувала рекламну стратегію на страху перед холодною війною і Комуністичної загрози, збанкрутувала у 2001 році.

Багато монументальних об'єктів, створених компанією, функціонують і наразі. Але у Хіросімі, на місці банку Тейкоку у 1967 році була відкрита пекарня.

Джерело: “Ваша продукция сильнее атомной бомбы”

Переглядаючи цей сайт, ви погоджуєтеся з нашою  політикою конфіденційності